Kære HIH Spillere, Modstandere & forældre,

 

Nu starter turneringen i Herlev Hallerne - og vi i Herlev/Hjorten Håndbold glæder os til at byde jer alle velkommen til mange spændende håndbolddage.

Som I nok er klar over, bliver afviklingen af turneringskampe ikke, som den plejer pga. Covid-19.

 

Gennemlæs derfor følgende retningslinjer for afvikling af kampe i Herlev Hallerne og videregiv informationen til de rette personer.

 

1.     Håndsprit: Der er opstillet standere ved Hovedindgangen til Herlev Hallerne og ved indgangene til hver enkelt hal – Herlev Hallen 1og Herlev Hallen 2/Annekshallen. Håndsprit skal benyttes, når man går ind og ud af hallen.

2.     Omklædning: Der er ikke mulighed for at benytte omklædningen, så kom omklædt hjemmefra.

3.     Benyt kun hallen I spiller i: Hvis man deltager i kampe i Herlev Hallen 1, opfordre vi til at man IKKE går ind i Annekshallen, og selvfølgelig også omvendt.

4.     Opvarmning:

Herlev Hallen 1:

Udehold: Opvarmning foregår i afgrænset og opmærket område i Herlev Hallen

Hjemmehold: Opvarmning foregår i afgrænset og opmærket område i Herlev Hallen

Annekshallen/Herlev Hallen 2:

Udebanehold: Opvarmning foregår i gangen ved omklædning

Hjemmebanehold: Opvarmning foregår i forhal

5.          Tilskuere

Herlev Hallen 1

Max 290 tilskuere.

Herlev Hallen 2/ Annekshallen max 50 personer i alt

Udebanehold: Max. 10 tilskuere

Hjemmebanehold: Max 10 tilskuere

 

a)     Gældende for begge haller er, at der IKKE må være tilskuere ved udskiftningsbænkene.

b)     Ved ankomst i hallen skal man sætte sig med eget holds tilskuere. Derved blander vi ikke grupper.  

c)     Vi anbefaler, at man tager hjem, når ens kamp er spillet.

d)     Forlad KUN hallen, når kampen er slut.

e)     De hold, som har spillet skal have forladt hallen, før det/de næste hold kommer ind i hallen

 

6.     Rengøring/Afspritning: Der er indlagt 10 min imellem hver kamp til afspritning af -

a)     udskiftningsbænke, dommerbord og mål. Dette sker efter hver kamp af frivillige fra Herlev/Hjorten Håndbold.

b)     håndtag og overflader. Dette sker regelmæssig i løbet af dagen af frivillige fra Herlev/Hjorten Håndbold.

7.     Cafe: Er Cafeen åben, så er der KUN adgang med Mundbind – Cafeen er placeret i klublokalet i Herlevhallen 1.

8.     Generelle regler, der skal overholdes:

a)     Respekter afmærkning/afspærring, som er sat op.

b)     Husk at hold afstand og sprit af.

c)     Bliv hjemme hvis du har symptomer, venter på svar fra Covid-19 test eller føler dig sløj

 

 

Husk vi skal passe på hinanden. Vi opfordre derfor til at sundhedsmyndigheders anbefalinger og retningslinjer overholdes.

 

 

Mvh

Herlev/Hjorten Håndbold